Dnes je úterý 29. dubna 2025., Svátek má Robert
Počasí dnes 7°C Polojasno

Britská kancelář bude lákat turisty na pohádkovou dovolenou

29. 12. 2010 – 11:24 | Cestování | red | Diskuze:

Britská kancelář bude lákat turisty na pohádkovou dovolenou
zdroj: tisková zpráva

Britská turistická kancelář VisitBritain spustí velkou marketingovou kampaň, kterou chce přesvědčit zámožnější turisty, aby utratili svoje peníze na luxusní dovolenou v zemi hradů, zámků, honosných domů a divadel.

VisitBritain bude nabízet pohádkovou dovolenou, rozdělenou podle míry luxusu do tří kategorií: zlatou, platinovou a černou. Doufá, že se jí podaří přilákat deset milionů turistů, kteří mají roční příjem vyšší než milion dolarů.

"Každá země má pětihvězdičkové hotely, luxusní lázně, značkové obchody a soutěže v golfu, ale Británie vyniká tím, že je kolébkou luxusních značek," řekla Patricia Yatesová, ředitelka strategie a komunikace ve VisitBritain.

"Například pobyt v londýnském hotelu Claridge, nákupy v obchodním domě Selfridges v Birminghamu, který je řazen mezi nejvýznamnější moderní stavby světa, nebo osmnáct jamek na golfovém hřišti v St. Andrew's, to je deviza, kterou nenajdete všude."

Hravost a fantazie

VisitBritain si zjistila, jaké představy mají bohatí o pohádkové dovolené nebo dovolené snů; využije k tomu bohatou historii země, ukáže magickou stránku Británie, která má velký smysl pro hravost a fantazii.

Nabídne dovolenou těm, kdo chtějí zůstat celou dobu stranou a nerušeni, nebo si chtějí zahrát golf na prestižních místech, může ale zajistit i život na nějakém zámku ve Skotsku, kde si každý může namíchat svoji láhev sladové whisky.

Pro ty, kdo by se chtěli podívat pod kůži tradiční britské kultuře, je tady šance dostat se do zákulisí Shakespearova divadla v Londýně. K dispozici je také skvělé šampaňské, možnost pilotovat vrtulník, svézt se parním vlakem, otevírat ústřice nebo udit ryby.

Životní zážitky

"Zámožní cestovatelé si chtějí svou luxusní dovolenou upevnit svůj společenský status, chtějí vyprávět zážitky, jak dělali něco nového a jedinečného nebo využít nových zkušeností z cest v běžném životě," uvádí VisitBritain.

Agentura si na celosvětovou kampaň, kterou chce spustit příští rok, vyčlenila 50 milionů liber (téměř 1,5 miliardy korun), dalších 50 milionů chce získat ze soukromého sektoru.

Zlatá dovolená je pro ty, kdo se chtějí hodně blýsknout, platinová pro ty, kdo se tolik předvádět nepotřebují, a černá bude vyhovovat těm, kdo chtějí skvělou, ale nenápadnou dovolenou.

Předchozí článek

Spor o ekotendr nadále doutná. Vypadne definitivně PPF?

Následující článek

Nečas zmocněnce určitě jmenuje. Jacques asi ne, říká Joch