Do Německa se bude jezdit i za dobrým vínem

- Cestování autor: Jan Janula

V tématu „Kultura vína a příroda v Německu“ se Německá turistická centrála (DZT) společně s tamním vinařským institutem (DWI) zaměří na 13 oblastí, kde se pěstuje víno, jako na zvláštní turistické cíle. řekla to na dnešní tiskové konferenci v Praze její mluvčí Veronika Slováková.

Placeholder

Placeholder,zdroj: Archiv

Podle monitoru kvality 2009/2010 si chce 52 procent návštěvníků ze zahraničí v Německu „prostě užívat“, což je dobrým důvodem pro to, aby bylo Německo představeno široké cílové skupině jako země vína.

Destinace pro požitkáře

„Naše vína a vinařské oblasti jsou maximálně vhodné k tomu, aby se Německo stalo v mezinárodním měřítku ještě atraktivnějším jako turistická destinace pro požitkáře“, vysvětluje pozadí nového tematického roku předsedkyně představenstva DZT Petra Hedorfer.

Základ marketingových aktivit tvoří domovská stránka DZT. Na www.germany.travel najde zájemce o dovolenou podrobné informace pod bodem menu „Města a kultura/komfort“. Na deseti webových stránkách je zde k dispozici text v sedmi jazycích.

Odlišný charakter

Hlavními cílovými trhy kampaně jsou Nizozemí jako hlavní cílový trh pro Německo, Velká Británie, Švýcarsko a USA. 13 zvlášť informativních videí představuje jednotlivé oblasti v celé jejich rozmanitosti.

Ryzlink, silvánské nebo pozdní burgundské totiž pochází ze zcela odlišných pěstitelských oblastí, které mají jedinečný krajinný a kulinářský charakter.

Obsah těchto webových stránek bude propagován i společnými komunikačními kampaněmi DZT a DWI prostřednictvím inzerátů, reklamních akcí a tiskových cest.