Každý máme nějaká zamilovaná místa. Místa, kde jsme prožili něco neskutečně romantického, dobrodružného, anebo trochu tajemného. Může to být čarokrásná vyhlídka, zřícenina hradu, opuštěný dům, lom nebo cokoli jiného. Taková místa nám zůstanou pod kůží po celý život. Rádi se na ně vracíme a vodíme na ně své přátele.
Možnost objevovat nová místa a lidi, objevovat svět očima kamarádů-cestovatelů, možnost poznávat jeden druhého, to jsou hlavní témata letošní letní kampaně litrového balení Kofoly.
Srdcem kampaně jsou stránky
www.bloudeniskofolou.cz, na kterých návštěvníci naleznou seznam tipů na místa, jež určitě stojí za to navštívit. Na tyto stránky mohou také umístit své vlastní oblíbené lokality, a podělit se tak o ně s ostatními. U každého z míst je uvedena přesná poloha, popis, v čem je místo zajímavé, a také fotografie. Vše je zaneseno do přehledné mapy. Návštěvníci si svá místa mohou vzájemně hodnotit a dopisovat zážitky, které na nich prožili. Za první měsíc kampaně návštěvníci stránek zadali téměř 500 různých tipů.
Asi největším lákadlem je ale možnost mít své vlastní místo otištěné na etiketě Kofoly Litrovky. V průběhu léta bude postupně vybráno několik stovek míst, zadaných návštěvníky stránek, a tato místa se objeví na etiketách. Prvních cca 300 míst bylo vybráno na začátku července a lahve s nimi se objevují v běžném prodeji právě v těchto dnech.
Kofola na začátku kampaně sama vybrala 20 krásných míst po celé České republice a na každém z nich ukryla poklad, jenž pravidelně doplňuje. Přesnou polohu jednotlivých pokladů spolu s fotografiemi a popisy místa označila na mapě, která je umístěná na internetových stránkách kampaně
www.bloudeniskofolou.cz, a také je otiskla na etikety Litrovky. Z výletů na místa ukrytých pokladů si tak můžete přinést nejen řadu krásných zážitků, ale i malou pozornost, která Vám tyto zážitky bude připomínat.